מדיניות החזרות + משלוחים
מדיניות החזרות והחזרים — WaveGuard
אנחנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח את שביעות רצונך. אם חווית חוסר שביעות רצון, להלן תהליך ההחזרה וההחזר שלנו ב WaveGuard
שינוי וביטול הזמנה
ניתן לשנות או לבטל הזמנה בתוך 24 שעות ממועד הרכישה, באמצעות פנייה לכתובת support@WaveGuard.com . או לוואטסאפ למספר: 0524541776.
לאחר 24 שעות, ההזמנה כבר יוצאת מהמחסן ולא ניתן לשנות או לבטל אותה.
החלפות ומוצרים חלופיים
זכאות בתוך 30 יום מקבלת המוצר.
מוגבל ל-החלפה/החלפה חינם אחת לכל הזמנה.
ניתן להחליף לאותו מוצר או למוצר אחר בשווי שווה או נמוך יותר.
יש לשלוח מייל עם מספר ההזמנה והסיבה להחלפה ל-support@WaveGuard.com. או לוואטסאפ למספר: 0524541776.
ההחלפה הראשונה היא תמיד ללא עלות.
אחריות התאמה מושלמת
אם המידה אינה מתאימה, נשלח את המידה הנכונה ללא עלות בתוך 30 יום — ללא צורך בהחזרת הפריט המקורי.
מוגבל לשימוש אחד לכל פריט.
החזרות והחזרים כספיים
ניתן להחזיר פריט ולקבל החזר מלא בתוך 30 יום מקבלתו.
ההחזר יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד (לא ניתן לקבל החזר בהעברה בנקאית, Venmo או בצ’ק).
תנאים לזכאות להחזרה/החזר
המוצר חייב להיות חדש, במצב שבו התקבל, ובאריזתו המקורית.
עלות משלוח בהחזרה
WaveGuard תישא בעלות משלוח ההחזרה במקרה של פגם ייצור, פריט שגוי או נזק במשלוח (נדרש צילום/וידאו שיוכיח את הבעיה, בתוך 30 יום מקבלת המשלוח).
הלקוח יישא בעלות המשלוח במקרה של החזרה עקב בחירת מידה שגויה או שינוי העדפה אישית.
📧 צור קשר: support@WaveGuard.com. או בדף ליצירת קשר.